Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami - Komenda Powiatowa Policji w Lidzbarku Warmińskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1.       Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,

2.       Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,

3.       Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Powiatowej Policji w Lidzbarku Warmińskim dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce „Dostępność KPP” na stronie https://lidzbark-warminski.policja.gov.pl 

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Lidzbarku Warmińskim mł. asp. Beata Szydłowska 

Kontakt:

Komenda Powiatowa Policji w Lidzbarku Warmińskim 

ul. Warmińska 8, 11-100 Lidzbark Warmiński 

tel. (47) 732 72 64 

email: beata.szydlowska@lidzbark-warm.ol.poicja.gov.pl 

Metryczka

Data publikacji : 01.04.2025
Data modyfikacji : 15.09.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Lidzbarku Warmińskim
Osoba udostępniająca informację:
Beata Szydłowska Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prasowo-Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Beata Szydłowska
do góry